Ethias restyling e-letter

De e-letter die Ethias naar hun klanten stuurde was aan een fris jasje toe. Aangezien wij bij Sanoma ook hun magazine maakten, vroegen ze ons om de e-letter een facelift te geven. We zorgden voor een responsive design, zodat hij ook op smartphones vlot te lezen was. En maakten inhoud die aanspreekt. Met vragen die uit het leven gegrepen zijn zoals: moet ik mijn e-bike verzekeren?

VOOR

De oude, eerder tekstgedreven versie van de e-letter met visueel weinig opvallende call to actions.

De oude, eerder tekstgedreven versie van de e-letter met visueel weinig opvallende call to actions.

NA

Nieuwe e-letter die vanuit dagelijkse realiteit lezer vertrekt met kortere teksten en duidelijke call to actions. Het design is overzichtelijk, scanable en responsive, dus vlot te lezen op smartphones.

Nieuwe e-letter die vanuit dagelijkse realiteit lezer vertrekt met kortere teksten en duidelijke call to actions. Het design is overzichtelijk, scanable en responsive, dus vlot te lezen op smartphones.